Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2010 12:33 - Душа
Автор: sarcezlatna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2216 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 06.10.2010 12:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       
 

                   

       Под вечното дърво сънят ми детски спи.

       Събуждат ме от унеса на детството

       на възрастта надзорните слуги.

       Измерват ме с една нищожна летва.

 

       Открехват се врати, закрехват се врати,

       балкони и гаражи се разцепват.

       Свистят човешките парцалени души

       и в огнения склад на зимата оттекват.

 

       Отвъд зазидания свят, там, на дървото бди

       душата-бяла гълъбица и ме гледа.

       Ръката ми преминала през дим

       докосва с пръсти езерната флейта.

                                                         Маргрета Григорова

image

 




Тагове:   душа,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariani - :)
06.10.2010 13:20
"Пускай пока живешь одна,
Друзья идут с тобою рядом.
И в твоей жизни есть мечта,
Что будет все еще как надо.
В один прекрасный, светлый день
Улыбку ты поймаешь друга.
И он последует, как тень
Твоя, и будет он повсюду.
Поверь, что жизнь полна чудес,
Что счастье ходит совсем рядом.
И знай, достойна ты чудес!
Так улыбнись всем тем, кто рядом!"
:**
цитирай
2. sarcezlatna - :* http://www.youtube.com/watch?v=XRn7tiq-2xI
06.10.2010 13:50
ПЕСЕНКА

Я на солнечном восходе
Про любовь пою,
На коленях в огороде
Лебеду полю.

Вырываю и бросаю -
Пусть простит меня.
Вижу, девочка босая
Плачет у плетня.

Страшно мне от звонких воплей
Голоса беды,
Все сильнее запах теплый
Мертвой лебеды.

Будет камень вместо хлеба
Мне наградой злой.
Надо мною только небо,
А со мною голос твой.
А.Ахматова
цитирай
3. evridica - За душата
06.10.2010 17:36
Аристотел е писал трактат с това заглавие, от което почваше някога нашето обучение по психология. колко ли много са стихотворенията със заглавие "Душа"!
Важното е да усещаме душата в себе си, да действаме и чувстваме чрез нея...Детското в нас спасява душата, защото детството е Раят. А душата се е родила в Рая и винаги я тегли към него...
цитирай
4. sarcezlatna - как ме умили с това напомняне за о...
06.10.2010 21:02
как ме умили с това напомняне за обучението по психология, веднага ми изникна асоциация за Д.Василев с неговото повтаряне на мита за Психея и Купидон :)))
Празник е да докоснеш душата на другия...дори на изток от рая:)))
Аз ти благодаря за великодушието проявявано неведнъж! и сега ще те поздравя с още нещо твое любимо кралско;)

" Вериги строги моето сърце усеща;
но съм щастлив от тази среща,
която улови ме в тъй красива мрежа,
че грижа да не забележа
и в плен душата да не страда,
а да изпитва неизказана наслада.
Във вас, очи на красотата,
са се събрали прелестите на земята!
Благословени, дни, бъдете,
когато нежната им мрежа ме оплете!
Ян Кохановски"
цитирай
5. tili - Туй гълъбче, що ли
06.10.2010 23:59
не взема да ти го нарисувам... :)))
цитирай
6. sarcezlatna - Гълъбче, :)
07.10.2010 12:04
рисувай си на воля, моля ! Посред цветята трябва и некоя жива душица да размахва крилца ;))))
;*
цитирай
7. tili - Само се чудя този
07.10.2010 12:40
калмар как се е напъхал от коремчето към опашката му :))) Гуш ;-))
цитирай
8. sarcezlatna - къде видя калмари?
07.10.2010 21:46
посред димната завеса ...напъхал:)))) това е видимата част на душата му, нищо не разбираш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549869
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930