Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2010 21:49 - два варианта на едно и също нищо
Автор: sarcezlatna Категория: Поезия   
Прочетен: 2252 Коментари: 6 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Когато пак те чуя                                   

ще настроя слух

така че безразлично да остане

сърцето ми към оня звук

вратите му който отваря

- Иди си! - ще замлъкне то:

- Не те познавам,

  чужд си тук

 смених си златната ключалка

 на прага вързах куче

 да залае щом се приближи

 гласът  и споменът

 за празна жълта стая.

 Изгубеното не търси

останало е без значение

били ли сме, кои...
 
затвярям с омерзение

споменът от страници

в изтичащото време.  
 


                                       
                                                                                                                                                                     
само дива пристъпваше в неговата каста с гладки жълти стени
в дъното на празните му очи над утаената тъга постилаше поляна с цветя, лягаше върху нея различна без, даваше му да пие  любовен елексир от чаши трошащи с трясък виковете му в целостта на стенната празнина превърнати в мокри петна по екрана на една смалена представа за значимост на света в нелогичната последователност на мълчания и изповеди затворени тук в една стая с размерите на кутия за бижута, която остава съвсем нелогична в края на едно изгубване


image




                                                  




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariani - И
06.12.2010 08:39
нищото си име име...в случая: прекрасно!
:*
цитирай
2. tili - Мдаам! Така става.
06.12.2010 16:39
The trill is gone е от любимите ми песни. И аз съм я пускала в блога си, само че вместо Трейси е Гари Мур:)) Все тая! тръпката е отлетяла...
цитирай
3. sarcezlatna - от нищо нещо!
06.12.2010 17:14
mariani написа:
нищото си име име...в случая: прекрасно!
:*

вкуснотия!
цитирай
4. sarcezlatna - И на мен ми е любима!
06.12.2010 17:16
tili написа:
The trill is gone е от любимите ми песни. И аз съм я пускала в блога си, само че вместо Трейси е Гари Мур:)) Все тая! тръпката е отлетяла...

летенето е вид изкуство, височините изискват висш пилотаж ;)
здраве да е!
:* (като оченцата ми, м?) много ми хареса!!!!
Благодаря за заветния 4444 глас, ще трябва да ти измъдря някой благодарствен постинг при благовремие! :* :* :*
цитирай
5. evridica - Обичам резките граници на спасението
07.12.2010 13:17
Нищо не може да задържи една душа там, където някой или нещо я опустошава. Ако не се изтръгнем от това, няма път напред и към себе си.
цитирай
6. sarcezlatna - вероятно
08.12.2010 08:00
evridica написа:
Нищо не може да задържи една душа там, където някой или нещо я опустошава. Ако не се изтръгнем от това, няма път напред и към себе си.

въпрос на твърдост в резкостта:)
аз съм убедена,че оставаме на местата, където се учим толкова колкото трябва.
"Приключението не идва пожелание"Дж.Конрад - нали?!:)
а за приключването ...не ми дава покой примера с тъмницата на любимия ми Св.А.,защо е останал да дочака смъртта си, щом е имал силата да отключи и избяга? Защо!
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549492
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930