Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2013 11:16 - Asaf Avidan
Автор: sarcezlatna Категория: Музика   
Прочетен: 2596 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.03.2013 11:34


   www.asafavidanmusic.com/
image
                                                    Аsaf Avidan  photo by Yanai Yechiel


Израелският музикант роден на 23 март 1980 г. е в творческия център на  Mojos израелскa фолк рок група, създадена през 2006 г. в Йерусалим ( Asaf Avidan вокал, китара, хармоника; Roei Peled –китара; Yoni Sheleg (Johnny Snow) - ударни; Ran Nir – бас китара; Hadas Kleinman – виолончело) .
Групата издава три албума: The Reckoning през 2008 г.; Poor Boy / Lucky Man през 2009 г. и Through the Gale през 2010 година. 
Парчето им  One Day/Reckoning Song се превръща в международен хит.
От 2012 г. групата Mojos се разпада и  Avidan  се концентрира върху соло кариера. През 2012 г. той издава Avidan in a Box - акустичен лайв албум, който обхваща по-стари негови парчета. Също така стартира записването на солов студиен албум Different Pulses в Израел,  който ще популяризира  извън страната през 2013 година.



image


Бях приятно изненадана от този глас преди няколко дни. Запомнящ се- височини, дълбочина, с онази типична извисеност на източните гласове и нетипичната дрезгава нотка, която най-силно ме привлече. Стилът ми допадна изключително, не само заради вкуса ми към експериментите с фолк привкус и лека пародия, тук в на пръв поглед закачливи парчета прозира  тънката ирония на онази мъдрост, с която трупаме тъга :)! Направих паралел и с звученето на  Beirut , също любими.

Ето го и клипа на хитовия One Day - смел, една идея скандален, но какво пък:

" Един ден ще остареем, скъпа и ще мислим за всички истории, които бихме могли да разкажем...


Нямам повече сълзи, сърцето ми е сухо - не се смея, не плача! Не мисля за теб през цялото време. Но когато го правя,  се чудя защо?
Един ден ще остареем, скъпа и ще мислим за всички истории, които бихме могли да разкажем.
.."

Супер! :)

 А тук гласът му е размазващ !  "Аз знам, че умирам "... рефрен за танцувално парче:)) "Свърши се! Свърши се!"  Невероятен!


   

А в този клип си личи, че момчето се е занимавало с анимация и има отношение към визуалните изкуства. Едно от най-новите му парчета - страхотен сюжет на клипа. Звученето -  ню уейв, което ме очарова допълнително.

     

тук малко по-ведро  с хармоника и ...мацка с виолончело :)
 



Тук препратка към мястото откъдето можете да си свалите негова музика, аз вече го направих !


а това за десерт :)
 






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549649
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930