Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2012 12:51 - Jazz Plus 2012 - Youn Sun Nah & Ulf Wakenius -7.11.2012 г. Sofia Live Club
Автор: sarcezlatna Категория: Музика   
Прочетен: 1859 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 01.12.2012 12:53



image

Юн Сун На + Улф Вакениус. Звукът на музиката  
  www.younsunnah.com/

image
                                                                                                   снимка: Илиян Ружин Глас на птица! - нежен, кристален, силен.Така ще я запомня. Юн Сун На ме покори напълно с деликатния чар на крехката жена. Малката й изящна фигурка сякаш бе изрязана от прозирната хартия на източно ветрило.




image
Плавните и движения , грейнала усмивка преди поклон , но дотук с източните асоциации. Когато  гласът й се чу, забравих за всички предразсъдъци ( поне аз имах такива)по отношение на това доколко една жена от Изток може да ме впечатли с пеене...


image
Каква изненада! - Феноменалният й глас можеше да наподоби всяко нещо за което ви дойде на ум, така че звукът -остър, хриптящ, свистящ, тих шепот, шумолящ, крясък или свистене абсолютно всичко, което може човешко ухо да разпознае, гласът и превръщаше в мелодия.


 
image
Прекрасна музика, дори когато напълно замлъкваше, тишината възпроизведена от Юн Сун На също звучеше...



image
Дали заради слънцето, проблясващо както в усмивката й , така и в сълзите й на признателност към публиката- аз усетих толкова добра красота излъчвани искрено, тихо, с изисканата скромност  на истински големите в изкуството - обикнах я.



image
Улф Вакениус създаде прекрасния музикален фон, основата върху, която гласът на Юн Сун На изпъкна неповторимо!
Тук музикантът е нападнат от фенове посегнали към китарата му :) ...



image
    интериор на възприятията :)" Да смесиш всичко така, че да си е съвсем на мястото."
image
    снимка в рамка:аз + Улф Вакениус +Юн Сун На на Джаз+ 2012  



Гласувай:
2



1. ran - ами, лудичка си е, казах ти :))
01.12.2012 19:20
от тея луди, които създават паралелни светове мимоходом :)
(голям кеф е този вариант на "балада за Джон Хенри":))
цитирай
2. sarcezlatna - да:)) прав беше!
02.12.2012 12:50
добре че аз надживях предразсъдъците си...иначе щях да пропусна важна среща.
аз се разтопих на изпълнението на френското парче...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549449
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930