Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2012 14:20 - Билборд сугестия
Автор: sarcezlatna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3704 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 12.05.2012 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пътувайки сутрин към работа или изобщо в автобуса  обикновено зяпам през прозореца и без да ща, чета изпречилите се надписи по билбордове и реклами на пътя. Често се получават напълно смислени текстове:), те разбира се променят смисъла на посланията си с всеки нов рекламен надпис, а аз се забавлявам да откривам разликите. Вчера реших да запиша в движение  едно такова послание от редувания. Ето го, всяко от тези изречения е отделен рекламен надпис:

Животът те очаква.  Гледай Безплатно!  Светът на прозорците.  Изкуството да живееш.  Един мъж на 50. Безплатен монтаж с безплатна подложка от 3 мм.  Доказано качество при баба Роси.  Вземете семеен пакет.  Всяка седмица ново зареждане.  Като порасна ще стана банкерче. 100 на 100 мъж.  Джакпот с десет срещи, всеки ден по един печеливш.  Където всички качествените продукти са на добра цена.  Бъдещето сега.  Мини на зелено.  Психотест. Газ.

Тук слагам точка и слизам от автобуса. Облъхва ме мирис на окосена трева, а пред очите ми тази табела на доктор Тинтява Мустакова, е не, просто не издържах и избухнах в смях!  Така ярко си представих как мустаката лилава жена ми провежда психотест с газ и аз разбира се не го издържам успешно, защото не мога да си представя бъдещето сега с един мъж на 50, въпреки безплатния монтаж и подложка от 3мм, дори да премина на зелено към десет срещи всеки ден и джакпот от един печеливш, пораснал и станал банкерче сто на сто мъж :))))
Накрая Доктор Мустакова поглежда резултатите и ме обявява съвсем сигурно за луда :), но е така мила, когато ме изпраща на вратата, да ми подаде торбичка с лавандула - хем за успокоение на разклатените нерви, хем  да си гоня молците от гардероба ...на шантавите мисли:)))


      image
 

прибавям и музкален фон , екстратинтявов :)





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ran - :))))))))
12.05.2012 14:40
тук се чувствам човек_режа опасни дървета_свещите са във дясно
(все още се опитвам да удържа света да не изчезне ;)))))
цитирай
2. tili - Понеже събота е ден
12.05.2012 21:40
за балет, държа да те осведомя за една Мустакова. Фео Мустакова. Велика жена и балерина, обучила безброй балеринки:)

http://www.blitz.bg/article/28512

А това ме крепи яко:

http://www.blitz.bg/article/28512

Тинтявата е друга билка, но кой знае къде се корени и как е пораснала:)))

Гуш на сугесторката:*)
И д-р Лозанов взе, че умря горкият! Вечна му добра памет! Утре започва от днес всъщност ;-)))))))))))))
цитирай
3. sarcezlatna - :)
13.05.2012 12:59
ran написа:
тук се чувствам човек_режа опасни дървета_свещите са във дясно
(все още се опитвам да удържа света да не изчезне ;)))))

напълно се убеждавам,че маршрута определя внушението :) внимавай откъде минаваш и какво попива в несъзнаваното ти, току-виж си реагирал подведен от надпис край пътя :)
Но в името на съществуването ни- НЕ ЗАТВАРЯЙ ОЧИ!
цитирай
4. sarcezlatna - тази събота я превърнах в нощ на джаза, да ме простят всички балерини :))
13.05.2012 13:04
tili написа:
за балет, държа да те осведомя за една Мустакова. Фео Мустакова. Велика жена и балерина, обучила безброй балеринки:)

http://www.blitz.bg/article/28512

А това ме крепи яко:

http://www.blitz.bg/article/28512

Тинтявата е друга билка, но кой знае къде се корени и как е пораснала:)))

Гуш на сугесторката:*)
И д-р Лозанов взе, че умря горкият! Вечна му добра памет! Утре започва от днес всъщност ;-)))))))))))))

слушахме ето тези полски младежи :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5MIYeO1mI6g

Лиле, какво би бил светът ми без твоите вещи обяснения!Ти си пълна с енциклопедични изненади! :*
Гуш на сугестираната ми обична!
И хайде по-сериозно отношение не само към съботите, моля! Очаквам предложения за маршрут :P!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549527
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930