Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2011 17:05 - Подаръци
Автор: sarcezlatna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1571 Коментари: 2 Гласове:
5



В храма сме. Литургията за Рождество тече. Макс е до мен с пълната си чанта подаръци- кола Макуин с дистанционно, пиано, лакомства...

-Днес две и пети ли е?- ме пита, знам,че пак го вълнува поредното пристигане на Дядо Коледа в лицето на още някой семеен приятел. Като се е почнало от градината, тук и там, Дядо Коледа непрекъснато идва някъде...и оставя подаръци.

Изведнъж ме обхваща възмущение, даже срам, че детето ми остава с впечатлението, което целия свят се надпреварва да му създаде, че това е празник, на който се отрупваме с материални подаръци, че това е още един повод да си спретнем маса, за да пийнем и да хапнем- ЗА ЗДРАВЕ...

В храма сме. Макс чака отговор.

- Да, двайсет и пети сме! Днес е рождения ден на Господ (Максчо го нарича чичо Господ). Той се е родил като малко бебенце. Една красива звезда е показвала мястото, където се е намирал, а трима стари, много умни мъже го открили и му оставили подаръци, защото те знаели кой е той. Затова и ние си правим подаръци- все едно ги правим на него.  Затова сме тук да се причастим за празника.

- И сега Господ бебенце ли е?- пита Макс

Чудя се как да отговоря...

- Да, сега е бебенце.

- А на колко е години?

- На 2011 години - казвам и се усмихвам

- Мамо, а ти какво искаш за подарък?

- Аз ли? Аз искам  да ми нарисуваш картина, а Миряна да ми изрецитира някое стихче.Това ще ме зарадва най-много.

Службата върви към своя край. С Макс и Миряна се подреждаме на опашката за причастие. 40 дневното ни пътуване в очакване на радостта е към своя край. Прегръщаме се с приятелите и си честитим празника.

- Вие сте светлината на света! - звучи в проповедта на свещеника.- Светлината непогълната от мрака.

"Представяте ли си?! - мисля си -Това се е случило - осветени сме с Неговото идване в човешки образ. А на този ден упражняваме даването и получаването на любов, повече от всеки друг ден от годината."

 До вечерта получих и двата подаръка, които пожелах.

Миряната ми изрецитира прекрасен стих за снежинките от МД :)

 А Максчо ми нарисува тази най-красива костенурка. Подписа картината с кръгло М два пъти.

Празник е!

image




А тук оставям малко коледни сладки за една приятелка :)

image






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Моите три светли душички !:)
26.12.2011 22:40
А сладките макар и коледни не ти пречи да ги направиш за следващото ви гостуване у дома.:)))
цитирай
2. sarcezlatna - :)
27.12.2011 18:13
ставам все по-добра! непременно ще направим.
Ще разменяме по една с кориандър за две с джинджифил и канела!:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549485
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930