Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 22:12 - Късмет с черна котка
Автор: sarcezlatna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2979 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 23.09.2010 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знам, че нещо оттогава се промени...
Бързах, нямах и секунда за губене! Чакаше ме важна среща. Минах напряко през градинката зад блоковете и точно когато кракът ми стъпи на пътечката, погледите ни се срещнаха с този на Черната котка, тя също бе сложила лапа в първа крачка, аха да ми пресече посоката...когато появяването ми я стресна и тя остана като препарирана.
" Ех, гад такава, мини сега да ми прецакаш късмета!"- ме споходи една автоматична мисъл, тъй като аз изобщо не съм суеверна и незнам какво правят такива мисли в главата ми...
"Дали все пак няма да се върне обратно, което би било най-доброто й решение или в краен случай да се намери някое дребно бяло петънце по тялото й..."
мина втора случайна мисъл.
Не! беше си чисто черна, съвсем искряща на слънцето...
Незнам какво си мислеше тя, докато се гледахме втренчено, но в един момент сякаш взе решение и тръгна. Слава Богу! Каквото и да става, трябваше да побързам, бях готова да приема всяко нейно действие срещу добрия ми шанс. Тя стигна средата на пътя и след като ми хвърли последен лукав поглед, се обърна и вместо да пресече докрай, ме изненада като тръгна благосклонно пред мен... Без колебание я последвах по опашката в котешка нишка.
Аз и черната котка, която не ми пресече път, а ми го показа.
Какъв късмет само ! Зарадва ме.
Оттогава нещо се промени, знам го със сигурност, не ме напуска чувството, че тя ме води, накъдето и да тръгна.
За всеки случай, ако се срещнем, е по-добре да не ви минавам път ... не се знае какво съм прихванала от сянката на онази черна опашка.







Тагове:   котка,   късмет,


Гласувай:
14



1. an200 - Ех, че сладко!))
23.09.2010 22:20
Късмет си прихванала, какво... ;))
Да си жива и здрава и успех!!!)
цитирай
2. tili - Ще си вървя след
23.09.2010 23:20
теб в ритъма на самбата, пък да става каквото ще! Обичам всякакви котки, особено черни с бели звездички ;)))
цитирай
3. mariani - Тактувайки,
24.09.2010 09:04
усмихвам се на твоята черна котка :)
А за виното как ще се разберем?
:*
цитирай
4. sarcezlatna - о,да ...:)))
24.09.2010 21:03
an200 написа:
Късмет си прихванала, какво... ;))
Да си жива и здрава и успех!!!)

Нищо повече!
Благодаря!:)
цитирай
5. sarcezlatna - tilinka,
24.09.2010 21:08
tili написа:
теб в ритъма на самбата, пък да става каквото ще! Обичам всякакви котки, особено черни с бели звездички ;)))

мисля да те отведа до място, където ще ти харесат звездичките...;)
много хубаво това, откраднах го :P
http://www.youtube.com/watch?v=B2ytFmwQOB8&feature=player_embedded#!
цитирай
6. sarcezlatna - котката ти намига ;)
24.09.2010 21:15
mariani написа:
усмихвам се на твоята черна котка :)
А за виното как ще се разберем?
:*

напълно :)))
:*
цитирай
7. evridica - Много ми харесват такива разказчета
25.09.2010 11:07
Супер се е получило и като разказ, а е страхотно и като проторазказ, т.е. като случка. Много ведра и симпатична. Чудесна!
Аз пък продължавам да мисля по френски за черните котки - че те ощастливяват. Освен това и за зодията ни са на късмет!
Другото, което харесвам е антисуеверието!
Аз също мразя суеверното мислене, но обичам да създаваме в мислите си щастливи знаци.
Много ми харесва твоята водачка!
цитирай
8. sarcezlatna - :)
25.09.2010 21:53
знаеш, че мое любимо същество бе един великолепен черен котарак! :)
Хрумна ми,че Дейв се е появил, за да ме отведе на точното място...
Щастливите знаци - обичам да ги пазя дълго ...
Колко четирилистни детелини имам само от теб! :)))
:*
цитирай
9. evridica - Невероятният Дейв със сигурност може да се завръща!
26.09.2010 06:58
Помня го този пич-котарак! Страхотна самоличност имаше.
А колко подходящо украшение за червени дрехи!
И на мен първият ми котарак беше черен.
И голям, голям любимец.
А за детелините - то това ми е професия и призвание:)
цитирай
10. injir - Не се притеснявай от черните котки. ...
28.10.2010 01:07
Не се притеснявай от черните котки. Имам две чернушки вкъщи. Върви ми особено много, когато сутрин ми пресекат пътя поне няколко пъти.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 546420
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031