Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 20:40 - Concha Buika
Автор: sarcezlatna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3319 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 26.09.2010 10:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
“Ние всички плачем за едни и същи неща и се смеем за едни и същи неща”, обърна се Буйка към публиката – “Затова знам, че вие ме разбирате”.           

news.v2.bgnes.com/view/824469
 


     image
Ето това беше моята гледна точка на концерта й вчера.


Сбъдна ми се мечта. Видях и чух отблизо Конча Буйка.
Не ме изненада с нищо, беше такава каквато винаги съм знаела, че е - необикновена !
Малката й енергична фигурка беше облечена в бяла рокля на пръв поглед сякаш не нейна, а чужда ,твърде голяма, влачеща се по пода, с големи ръкави.Че роклята и е чужда като принцип се потвърждаваше от голия й черен гръб, който гъвкаво се извиваше, докато танцува- непокорен, жилав, чужд на всяка материя и идея за обличане, роден, за да диша от слънцето на воля през шоколадовата й кожа.
И така Конча стоеше пред нас с коса като черно глухарче, боси крака , дълга рокля и тогава се усмихна  с онази усмивка пълна с толкова нежност и светлина, че аз разбрах как човек може да излъчва красота отвътре навън, с пълна сила , без да е физически красив.
Гласът й силен и дрезгав не ти оставя време, в което да не изпитваш нищо. Завлядява те: ту тих и хриптящ сякаш целия в сълзи, ту като ударна вълна те блъсва назад и те прилепя за облегалката на стола.
Музикантите с нея - виртуози! Хора, които с такава естественост постигаха пълен синхрон, все едно бяха подчинени не един на друг, а на музиката, която изповядаха и тя ги водеше със своя необикновен ритъм, страстен звук и изтънченост.
Празник, истински празник ни устроиха!
Колко приказнодобро същество е Конча пролича накрая в един на пръв поглед дребен жест:
след първия бис едно момиче от публиката изтича до нея на сцената и и подари нещо, което е свалило от врата си, верижка или нещо подобно.Конча прие подаръка от  ръката, която й го подава и ...я целуна! Нашето девойче свръх се изненада, но и отвърна също като целуна ръката й.
Колко звезди ще целунат ръката на фен?! - незнам...
Но вече знам защо обичам точно тази от цялото си сърце!


Тук прилагам някои от най-любимите си нейни изпълнения - не всички !
Простете разточителството, винаги, когато става въпрос за Конча Буйка, губя мярка и прекалявам ;)




















 



 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - хей
18.04.2010 21:58
благодаря ти...
цитирай
2. sarcezlatna - за мен е радост
18.04.2010 22:13
да споделя обичаното...:)
цитирай
3. cindy - Мислех да отида на този концерт,
19.04.2010 09:04
но моята фаворитка е друга - Сезария Евора. На нейния концерт изпитах такова невероятно усещане, съмнявам се, че ще се повтори.
Но беше истинско удоволствие да прочета постинга ти. :)


цитирай
4. mariani - :)
19.04.2010 09:11
Чаках с нетърпение разказа ти, благодаря :))
цитирай
5. divna8 - Чудо споделено!!!
19.04.2010 09:34
Благодаря, светът трябва да чува и чете за изявите на човечността! Може пък да се "зарази" и ги последва...
Успешна и усмихната седмица ти пожелавам :):):)
цитирай
6. tili - Много е хубаво, Злато!
19.04.2010 12:29
Да се бяхте промъкнали напред за по-хубава снимка само... И така е добре!
Благодаря ти!!! ;-)))
цитирай
7. sarcezlatna - cindy,
19.04.2010 16:15
и аз харесвам Сезария, бях на нейния концерт.Тук няма място за сравнение, особено ако трябва да отговорям на въпроса ЗАЩО обичам тази повече, а не другата :)))
Въпрос на химия и предпочитания!
Поздрави!
цитирай
8. sarcezlatna - значи ти хареса:)))
19.04.2010 16:16
mariani написа:
Чаках с нетърпение разказа ти, благодаря :))

М? :P...
цитирай
9. sarcezlatna - divna8, благодаря!
19.04.2010 16:20
Не вярвам толкова да ги последва, то не е вулканичен облак, че да се съобразиш:))), На мен ще ми бъде напълно достатъчно да ги забелязваме проявите, тогава със сигурност ще имаме гаранция, че поне нашата лична човечност е още жива!
Усмихната да е и твоята седмица!
цитирай
10. sarcezlatna - tilinka,
19.04.2010 16:24
снимала съм от мястото си, затова е такава снимката...отпред бяха професионалистите с големите обективи. Сложих я тук, защото нали е място за гледни точки- моята беше тази!
Аз ти благодаря, че ми прости грешката с пчеличките! ;)))
:P!!!
цитирай
11. mariani - :)
20.04.2010 08:55
И още как!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sarcezlatna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 549707
Постинги: 65535
Коментари: 570
Гласове: 5030
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930